Bu projenin küçük olanlarından bir tanesi geçen hafta yemeye hazır hale geldi. Kuruduğundan emin olduktan sonra kesip denedim. Güzel bir tadı var. Daha fazla kurusa çok fazla kuru olacakmış.
![]() |
| Dilimler nefis gözüküyor |
![]() |
| Sanırım küçük olduğu için hızlı kurudu |
![]() |
| Ekmek arasına girmeye hazır |
![]() |
| Kesitten bir görüntü |
![]() |
| Bu tarifi biberiye yerine çemen tohumu kullanarak da deneyeceğim. |
Sonuçlardan çok memnunum. Diğer parçalar henüz dolapta tam olarak kurumayı bekliyorlar. Bu tarifi herkese tavsiye ederim.





