Otomatik hata bildirimi Posted on October 28, 2005September 8, 2017 by Gürkan YeniçeriBu mesaj Blogger’da yorum atmaya çalisirken karsima çikti. Mesajin ayrica bir yetkiliye de gönderilmesi güzel bir özellik. Saygi ile egiliyorum.Share this: Print (Opens in new window) Print Tweet Share on Reddit (Opens in new window) Reddit Share on WhatsApp (Opens in new window) WhatsApp Email a link to a friend (Opens in new window) Email More Share on Telegram (Opens in new window) Telegram Share on TumblrLike this:Like Loading… Posted in Bilişim, Türkçe.