Blog Kardeşliğine üye oldum.
Kutularınıda siteme yerleştirdim. Güzel bir oluşum, her zaman bu tür oluşumları
desteklemeyi kendime bir görev ediniyorum. Umarım bir gün kanlı canlı bir
toplantı yaparız da tanışırız.
Blog Kardeşliğine üye oldum.
Kutularınıda siteme yerleştirdim. Güzel bir oluşum, her zaman bu tür oluşumları
desteklemeyi kendime bir görev ediniyorum. Umarım bir gün kanlı canlı bir
toplantı yaparız da tanışırız.