Ee tabi Windows Live Writer ile birkaç plug-in indirmeden olmayacaktı. En azından plug-in desteği olması güzel. Yararlandığım plug-in’ler:
1- http://jtsquared.net/wlwp/ Winamp veya WMP’de dinlediğiniz parçaları alıyor ve blog girdisine ekliyor. Amazon’da ki Associate programına katıldıysanız linkler otomatik olarak sizin yararınıza çalışıyor.
2- Kod parçalarını eklemek için bir plug-in http://www.codeplex.com/Wiki/View.aspx?ProjectName…
3- Ve son olarak ta WLW’ye system tray’den erişebilmek için http://jtsquared.net/systray/
Çok sardı beni bu olay. 
Şu anda Mezarkabul Anatolia albümünden 02 – 1000 In The Eastland dinliyorum
