Öğrenme Bilimi
Bilim adamları kolay öğrenme olayının 25 yaşından sonra azalarak bittiğini söylüyor. Bu yaşdan sonra yeni bir şeyler öğrenmek için ittirip kaktırmak gerekiyor. Çünkü beynimizdeki neronlar huysuzlaşıyor. Yaşlandıkça huysuzlaşan beyin neronlarını nasıl dize getirip yeni şeyler öğrenebiliriz?
